Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Thursday, June 16, 2011

kini kembali

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

hii semua..kali ini ehin rasa ehin akan kembali aktif dengan blog ehin..agak lama ehin menyepi dan mendiamkan diri dalam dunia maya ni..bulan ni ehin berdepan dengan pelbagai cabaran dan masalah yang membuatkan ehin lebih dan matang dalam meneruskan hidup..

bermula dengan masalah kewangan..ermm biasalah bila tak bekerja.poket pun mula la sempit..susah la ehin nak bergerak..tapi bagi ehin,ehin tetap bersyukur kepada Allah kerana masih lagi mengurniakan rezeki kepada ehin..biarpun tidak la banyak tapi ehin bersyukur sangat..

selepas tu ehin diduga dengan masalah cinta,hati dan perasaan...hubungan yang telah dibina hampir runtuh hanya dengan satu malam.ehin macam hilang punca dan arah tujuan sewaktu dugaan ini datang menguji ehin...tapi Alhamdulillah,masih ada lagi jodoh untuk kami bersatu...syukur kepadamu Allah kerana memberi kami peluang untuk meneruskan hubungan ini...

sekali lagi dugaan datang kepada ehin apabila ehin jatuh sakit..setiap kali ehin makan,pasti ehin akan memuntahkan semula makanan tersebut..perut ehih seperti tidak dapat menghadam makanan yang ehin makan..tapi syukur sekali lagi kerana sakit ini tidak berpanjangan..terima kasih ya Allah kerana memberikan kesihatan kepada diri ini....

sampai disini untuk kali ehin....semoga ujian dan dugaan yang bakal ehin tempuhi nanti berjaya ehin harungi..dan entri kali ini menjadi perintis untuk ehin terus menulis dimasa akan datang..amin.

1 comment:

Hunny Lida said...

alhamdulillah...
ida thu eihin seorg yg tabah...
big guls dun cry babeh...
hehehehe...=)