Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Saturday, January 29, 2011

Maaf

susahkan kalau kita berada dalam keadaan yang tersepit nih...
kalau jadi macam ni,macam mana u allz nak handle...


bukan kita sengaja tak nak memenuhi hasrat hati atau kehendak seseorang
tapi kadang-kadang keadaan yang memaksa kita untuk tidak menunaikan kehendak dia


kita pun kena la tengok keadaan kan
jangan la main taram je..
ikutkan kehendak hati sampai tak tengok keadaan sekeliling

kepada kawan-kawan yang saya da lukakan hati
segara sengaja or tidak sengaja
saya menyusun 10 jari memohon kemaafan


saya sayang kamo
dan dah takmo la tacing2
xpe2 next time kita enjoy ek cayang...
:)

2 comments:

ribenaPeaceGurl :) said...

baaiikkk~
ihihihih

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

org yg hatinya sabar kan menerima kemaafan:) mngucapkan kata maaf kadangkala membuat org sejuk hatinya. maka indahlah suasana dengan kata maaf yg jarang2 kita lafazkan:)

take care sis.