Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Tuesday, February 1, 2011

SeLaMaT TiNggAL PoRt DicKsoN

yeye...hari ni aku akan keluar dari bandar PD ni..walapun bukan untuk jangka masa yang lama tapi ini cukup membuatkan hati aku menari kegermbiraan...

aku dapat cuti semperna tahun baru cina...


adess tak dapat balik kuantan tapi aku ikut member aku balik kampung dia..tapi kalau dapat balik kampung sendiri lagi best...nak tau tak kenapa??
sebab hujung minggu ni famili aku nak wat

adesss sedapnye,mesti gempak gile beb.....
kalau wat BBQ sure la ada ayam,daging,and bla bla bla...
to my famili nanti makan ingat la kat ehin ekk...


ok lah ehin da nak out sebab ehin da nak bertolak ke selangor....
selangor!!!!
nantikan kedatangan ku!!!!!!!!!!!


doakan keselamatan ehin ye
semoga ehin dapat pergi dan pulang dalam keadaan yang selamat...
aminn...

No comments: