Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Friday, November 26, 2010

Kesakitan

Assalamualaikummmm....
ermm da brapa ari aku x update blog ni...hehehee..biasa la bdn x brapa sht...arini da ok ckit.... Alhamdulillah sgt2... rsau gak klau demam ni bpnjngan smpai exam minggu dpn...tkt x blh fokus la nnt...tp xpe la,sakit tu kan penghapus dosa..yela da slalu sgt wat maksiat wat dosa ni la waktunya aku hapus kan dosa kcil aku...

td aku p klinik,p dgn ain..tu pun lps bdk2 umh puas pujuk aku...smlm ms nk mkn ubt smua duk bkumpul dkt aku..dok push aku mkn ubt...hihihi..thnks tau semua..ni da p klinik,dpt ubt,tp blm tntu lgi ubt tu aku akn abiskan.ehhehe..mcm biasa la,mmg aku x akn telan ubt..hihihihih.....

ermm aku da lma x speaking english..aku rs english aku da mkin broken kot...adess mcm segan plak nk ckp inggeris...dlu mmg slalu ckp english,yela klau dgn mama,dia slalu speaking..plak tu aku slalu chatting dgn omputeh...adesss dlu mmg nk speaking mmg lncar sgt2,skrg mcm da sngkut2..mati la klau mcm ni,yela sem dpn nk kna ambik MUET,ada speaking test..adesss...somebody pls help me!!!teach me to speak english n guide me to learn more..hehehee..ayat aku tu pun mcm slh...tu br simple sentence..ehehh

ttbe trsa sunyi plak,yela bdk2 umh smua trun p jogging,tp aku je stay kt umh.mcm x lrat la nk join..jln ckit mcm da sakit dada....mm...
am i stupid if i said i will do anything for someone that i love???entah la..idup ni complecated sgt la..
k la nnt aku smbung lg...ada kje ckit..bubyee

1 comment:

Hunny Lida said...

sowie to say but yup..so stpid dear...hmm u will find sum1 much btter then him dear...so tink abt it...it' ur dcision....=)