Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Saturday, November 20, 2010

Makan2 kt rumah

Assalamualaikum...
Alhamdulillah sebab semua da settle,majlis makan2 kt umh aku da selesai..thanks kpd sepupu n sedara yg dtg n tolong..trima kasih sgt2..huhuhu...mmg best n happening....

arini ayah aku msk....nsi ayam ayah aku mmg da terkenal di seantero dunia..mmg mantap la....best gle....huhuhu..dr ptg kot dia dok msk...hehehee...aku mcm biasa la klau bab memasak ni mmg aku kureng ckit nk tlg kt dpur..ehhehehee

ni pic bahan2 nk wat nsi ayam

ayam bogel yg tengah tunggu giliran utk digoreng...huhuh  

pic ayah aku tgh potong ayam

tomato yang da dipotong utk hiasan ayam

ayam yang da siap digoreng

muka chef yang msak..huhuhu   


tu pic yg sempat aku ambik ptg td...mlm ni ms wat tahlil n mkn2 aku x ambik pun pic..x sempat kot...aku jz duk kt dpur je..walaupun x tolong ape,tp aku tolong kecohkan keadaan n tolong menyibuk...huhu...

Mlm ni aku tkejut kot sbb sepupu yg pling rapat dgn aku ada muncul..ehhehe...alamak xde plak aku ambik pic dia..huhuh.......

Masa aku dok merepek ni pun ada lg sedara yg x blik..mlm ni mlm terakhir aku kt pahang..esk aku nk nk blik..jd la perantau semula...esk pg2 aku p kuantan,p umh makcik aku,aku tumpang sepupu aku blik kuala lumpur..lps tu br la aku blik PD...kira save la sikit bajet...huhuhu..aku blik PD ari isnin kot,sbb nk settle mak aku pnya barang..dia ada bli ape tah..dia nk aku byr bulan2..so aku nk kna settle la hal2 bank dlu br blh blik pd...

k la mcm da xde ape nk aku luahkan je..nnt kalau ada idea,aku on smula...ermm tp sebelum aku lupa..aku doakan supaya ayah kwn aku (ida) cepat sembuh...aku mntk dia tabah hadapi dugaan ni...sumpah aku btl2 sedih bc dia punya msg td...

Ida,fara doakan ayah ida selamat n harap ida tabah dlm dugaan ni.. Fara sntiasa ada klau ida perlukan bantuan.. Fara sygkan ida...


YA ALLAH KAU SELAMATKANLAH AYAH SAHABATKU,
KAU RINGANKANLAH BEBAN YG DIHADAPINYA,
KAU KUATKAN LAH HATINYA SUPAYA DIA TABAH MENGHARUNGI DUGAAN DARIMU,
AKU JUGA MEMOHON SUPAYA KAU KUATKAN HATI SAHABAT AKU,
AMIN..... 


1 comment:

baby_elida said...

wah sdpny dia mkn smlm...ada igat ida x time mkn???hehehehe....anyway thx fara for caring abt me dear..rili appriciated!!!!hmm ida msih lg brsdis.....thx so much... muaahhhh syg fara jgk....n take care urslf k my dear.....;-*