Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Friday, November 19, 2010

Permulaan

Today is my first day nk mulakan blog..ermmm...byk nk ckp..tp tuk permulaan i think i should describe about myself kan..huhuhu....
nama aku nurfarahin binti ibrahim..aku ni ank sulung dr 4 bradik...aku still lg blajr..kt kolej uniti PD...tp da x lma nk abis...aku lahir kt kuantan pahang..ank jati kuantan tu..ehhehhe...tp ble da besar ni famili aku pndah ke pekan..wktu kecik2 dlu aku ni liat ckit nk blik pekan..ble da bsar kna plak pndah pekan..so padan la muka kan..mula2 aku mmg x dpt trima hakikat yg aku kna duk pekan..adess smpai skrg pun aku still x blh trima kot..
aku x ske la tmpt ni...sjujurnya aku mmg x slesa..sbb tu klau aku blik pekan,dunia aku hanya kt dlam blik je...mmg ssh la nk tgk aku kuar jln2..aku pun xde mmber kt sni...
sometimes aku rs mcm ssh je duk kt sni..myb sbb dr kcik aku da dduk dlm kwsn yg kira mcm bndar kan??huhuhu.....tp nk wat mcm mn kan..kna la trima hakikat...
ms mula2 famili aku pndah dlu,aku mmg agk mmberontak...time cti aku abiskan ms utk ejoy n kja kt kuantan..xmo blik pekan..kcian kt mama n abah aku...huhu
balik smula pd pengenalan diri aku,aku ni jns yg byk ckp,tp ske duk sorg2,aku ske smthing yg bbntuk hiburan,yg blh buka mnda aku..aku ska baca novel tp xde la smpai thap obses dgn novel,jz nk isi ms lapang blh la...aku ske bkawan...bg aku kwn ni pnting..aku tkt sgt hilang kawan...tp aku tau aku ni bkn la kwn yg baik....
msti nk tau aku ada bf or x kan??so far ada..huhuhu...nm dia afiq..klau tringat cr perkenalan ktorg mmg aku senyum sndri.huhu...agak sweet kot..bg aku la...aku mmg syg gle kt dia...hope jodoh ada la dgn dia..dia sorg yg sederhana,kdg2 jns blur2..tp dia comel..ehhehe..lntak la org nk ckp ape,jnji dia da sempurna nk ttp ketidaksempurnaan aku...
stakat ni aku dpt lg la thn n tepis godaan dr luar..tp x tau la esk or lusa mcm mn kan..ehhee..
opss melalut lg.hihi.. 
k la dr aku dok melalut bek aku stop dlu.nnt klau rs nk tulis lg,aku tulis lg kan..
blog aku,so xde nye org nk marah kan..hehehe..
bubye..Assalamualaikumm...

No comments: