Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Saturday, February 26, 2011

Best BesT!!!

Haii semuaaaa!!!!! salam 1 malaysia dan salam sabtu di ucapkan (ada ke salam sabtu??) hahahhaha..kalau tak ada pun tak apa lahh..biar ehin jadi perintis untuk salam sabtu..huhuhuhu...... hari ini ehin lunch dengan lauk best tau..haaa lauk gulai lemak siput sedut!! pergghh terbaek la.... ehin memang mengidam nak makan benda ni.. yela dekat kolej mana la nak dapat benda-benda macam ni cek oit..heheeheh...







memang mantap la beb....sebelum makan nasi ehin dah meratah benda ni. walaupun ehin tak berapa sihat tapi ni bukan penghalang untuk ehin menikmati siput sedut nih..huhuhu....haa ditambah pula dengan sambal mangga...hehehe... ehin ni dah la gila makanan pedas..huhu...makin menjadi jadi sakit tekak ni...apit pulak jenis yang tak makan pedas (dia cakap la),nanti kalau kawen ehin nak ajar dia makan pedas..huhuhu..

mama ada wat sup ayam,tapi ehin tak sentuh pun.. kalau nak tau ehin memang tak suka sup ayam..tak tau la kenapa..kadang-kadang ehin kesian jugak kat mama kalau dia masak sup tapi ehin tak makan..tapi nak wat macam mana,ehin memang tak boleh telan sup...

tapi dalam hidangan lauk ni ada 1 benda yang best..hari ni kitaorang 1 famili makan semeja tau...haa dah lama tak makan semeja macam ni.yela abah and mama selalu bz dengan kerja..ehin pulak duduk kat PD,angah pulak duduk hostel..kalau semua ada kat rumah pun belum tentu boleh makan sama-sama..tapi hari ni best sangat-sangat...huhuhu....lepas ni tak tau la bila dapat merasa macam ni lagi...

ok la ehin pun dah bayak tulis ni,nanti kalau ada masa ehin tulis lagi..haa sebelum ehin lupa,esok ehin akan balik ke PD,doakan ehin ye...ni berat hati nak balik..bulan 5 nanti baru la ehin boleh balik pahang lagi..ermmm..tak apa la,nak tuntut ilmu punya pasal ehin kena la berkorban kan.. :) tata semuaaa

1 comment:

baby_elida said...

AMBOIIII SDPNY MKN....
MKN NI ADA IGAT IDA X???
HAHAHA....