Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Monday, December 6, 2010

arini da 6.12.2010...ada lg 2 paper exam yg tinggal..ni la ada jd studnt...menghitung hari utk exam n cuti sem...kali ni cuti sem 2 minggu lebih je kot..xde feel lnsung...adoiiiii...erm xpe la..tp bila memikirkan yg thun dpn da nk abs blajr,aku rs lega sgt2...x sngka da dkt 3 thun aku studnt IPT...mcm x cya je...

tp aku x tau la aku blh dpt dip or x,yela hutang yuran dgn kolej btimbun lg..klau x dpt byr mmg x blh gred la...ades,aku nk dipppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan bgs klau duit tu sng nk dpt...mn nk tau tiba2 dpt durian runtuh ker kan??hehhee ttbe duit 10k jtuh dr langit ke..ades seronoknya idup..bnda first aku nk wat,nk settlekan yuran lps tu aku nk blnja adik2 aku..byk diorg p melancong..ala dlm malaysia pun ok what..jnji jln2 kan...perghh mmg best kot...tp tu semua KALAU..nsib bek ada perkataan tu dlm dunia ni kan...blh jgk digunakan time angan2..byangkan kalau xde perkataan KALAU..kompom xde angan2..tgk tu guna pkataan klau lg..hehehehe.. k la ape2 idup msti diteruskan...wasalmmmm

YA ALLAH TERANGKAN HATI KAMI,
PELAJAR2 DIPLOMA IN COMPUTER NETWORK,
UNTUK MENGHADAPI PEPERIKSAAN AKHIR NNT...
AMIN..

No comments: