Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Thursday, December 30, 2010

HAPPY NEW YEAR

tinggal lgi berapa hari kita akn menyambut tahun baru...tahun 2011..rs sedih nk tinggalkan tahun 2010..byk kenangan pahit n manis pada thun ni....tp xpe la,yg lepas kita jadikan kenangan..masa hadapan adalah impian..betul x??haaa....sbut psal impian ni ada lagi azam thun ni yg aku sendiri x dpt buat...xpe aku akn cuba untuk penuhi azam n impian aku pada tahun hadapan... Ermm thun untuk azam thun depan,aku nak dapatkan diploma aku..kalau boleh tahun depan aku nk smbung degree...InsyaAllah....

Haa tahun dpan jugak aku akn try pjuk famili aku utk lepaskan aku dduk di Johor..semalam aku dapat tawaran utk kja kt sebuah studio rakaman..smlam jgk aku test suara aku untuk jd penyanyi...Alhamdulillah ok xde mslah..komposer tu ckp aku ada tone yg baik cuma perlu banyak latihan..klau aku sanggup dia boleh ajar n asah lg bakat aku..tp aku kena la rjin utk ulang alik ke JB...tu yg jadi masalh..dia ckp xpe,aku abiskan blajar dlu.nnt da abis blajar jz dtg je ke JB insyaAllah pluang kja ada utk aku.. dia ckp klau aku x nk jd penyanyi utk studio dia,aku boleh uruskan event yg dia adakan..contohnya jd pengacara majis...dia ada ckp kalau ada pluang dia akn knalkan aku pd org rdio utk casting DJ...InsyaAllah tahun 2011 akn aku gunakan utk mengecap impian aku n aku akn gunakan utk membantu famili aku..aku nk semua org bangga dgn aku...InsyAllah....

cakap pasal cinta,aku harap hubungan aku dgn si dia dpt bjalan dgn lancar...semoga org2 di keliling kami merestui hubungan kami...aku bharap da xde la org2 yg nk downkan aku dr meneruskan hubungan ni.... 

esk hari lahur ayah aku..aku jz nk ucapkan SELAMAT HARI LAHIR ABAH...
ya syang abah sgt2...thanks sebab besarkan ya...semoga Allah panjangkan umur abah n murahkan rezeki abah utk meneruskan tanggungjawab abah sebagai ketua keluarga...

akhir sekali aku nurfarahin ibrahim a.k.a eihin ingin ucapakan selamat tahun baru.semoga tahun 2011 memberi seribu kebahagiaan kepada kita dan semoga kita dijauhkan dari bala serta dilindungi ALLAH SWT..

No comments: