Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Thursday, December 2, 2010

Kenangan

harini nk share psl kenangan....
idup ni smua bkaitan kenangan..ape2 yg kita wat smua akn jdi knagan walaupun br brlalu 1 saat..yela setiap waktu bputar kan??

penah x dgr org ckp dlm idup dia ni xde kenangan??tpu la kan..kelahiran kita kt muka bumi ni pun 1 kenangan..tp kenangan idup akn bbeza bg setiap individu..its depends on lifestyle org tu....

klau xde kenangan,kita x akn matang n kita x akn kenal ape tu erti kehidupan...kenangan yg watkan kita sedar ttg kesilapan masa lalu kita n jdikan kita lebih kuat n tabah...tp jgn kerana kenangan kita jd seorg yg lemah,jgn kerana kenangan kita jdi seorg yg x dpt trima hakikat.

kita sebagai manusia,kna la bijak tentukan hidup kita agar kenangan yg bakal kita ukir menjadi kenangan terindah....


KENANGAN TERINDAH

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun
Aku mampu tuk mengenangmu

Darimu...
Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati

Ooh...

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Ooh...

1 comment:

baby_elida said...

owh rili love dis song so much dear...mmg sdis gla lgu ni...
huhuhu.....(~_~)