Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Friday, December 10, 2010

MinGGu WTF!!

jd kt diri aku minggu ni smpai byk kali aku ucpakan perkataan tu minggu ni..adess....dgn masalh org lain yg aku dgr n then aku ucp wtf..lps tu dgn mslah bdk2 kelas...adesss wtf...dgn mslh slah sngka...ehehhehhe....lps tu dgn mmber aku pts cinta tp x mnjadi..adess pnt je kot nangis rupanya2 bf grau je...hhahaa

skrg aku da abis exam,so aku jz rileks jer la.xde wat ape pun..jz on9...ehhehe..ni ada kt ptrtajaya..mula2 ingt kt cni xde line p1 tp disebabkan kesabran,blh gak on9..ehehhehe....

smlm aku dikejutkan dgn 1 berita n bnda ni amat2 mengejutkan aku..aku sndri x cte bnda ni kt afiq lg...aku x tau nk cte mcm mn tp aku akn try la cite..tunggu masa yg sesuai jer...nnt aku cita la.tgk la kot2 mlm nnt aku cita.... cita ni da lma sbrnya,..tp knp smlm br mamat ni luahkan prasaan dia..lps dia da kwen n ada anak...
 ssh la kan..

2 comments:

Hunny Lida said...

huhuhu crita apa kah itu???
ida xthu pon????
hehehehe...nybok jer kan...

Anonymous said...

ahahhaha..
yeaahh!!
mggu WTF!!
hohoohho...

eehh..ade gak masuk sal cite sy??
adess~
malu!!!
haahhahaha

:: ainaz :: :P