Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Wednesday, April 20, 2011

aku tak suka ko beb

assalamualaikum dan salam sejahtera..

ermmm entri kali ini ehin nak luahkan isi hati ehin...kepada **** sorry la saya memang tak suka awak...saya tahu benda ni agak kejam tapi tak tau la kenapa saya memang tak suka awak...

ermm macam poyo pulak pakai awak saya nih...ok la cakap macam biasa je la ekk..aku bukan apa.entah la aku rasa macam ada something je bila kawan dengan ko...aku memang tak boleh nak teruskan persahabatan dengan ko...

banyak sebab aku tak boleh kawan dengan ko....tapi tak payah la ko tahu..cukup la aku sorang je yang tahu...lagipun aku penat la hidup macam ni....ramai yang halang aku berkawan dengan ko beb...tapi aku degil...tengok la aku akan cuba jauhkan diri dari ko..maaf kalau ko terasa lepas ni....

ok la sampai sini untuk enrti kali ni..tataa

6 comments:

Mie Fisher said...

ok..finee...

eihin said...

uikss kamo terasa??huhuhuhu..
bkn abg laa

baby_elida said...

siapakah geranganny???

eihin said...

hohohoho....ada la sorg insan ni...

ribenaPeaceGurl :) said...

mcm tau je...
*wink3!
hahahaha

is dat "dat" person?
ngeee~~ :P

eihin said...

aini::yunk yup yup yup.....dat is dat person..

uikss diam2 sudeh..wakkakaa....
setan menguasai diri..hohoho