Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Wednesday, April 6, 2011

saya suka jawab-jawab...love it....

assalamualaikumm...haii semua...korang perasan tak,yang ehin ni suka sangat main jawab-jawab soalan..terutama benda berkaitan dengan ehin..nak tau kenapa???ni salah satu peluang korang nak kenal ehin.. jom check it out..


kalau korang tak nak baca pun tak apa..apa-apa pun terima kasih sebab sudi melawat blog ehin yang syok sendiri ni.eheheheehehe..

1. Benda apakah yang paling penting dalam hidup..
1. Ilmu (kaya duit tapi tak kaya ilmu tak ada guna)
2. kasih sayang 
3. duit (nak masuk toilet pun kena bayar kan)
 

2. Benda terakhir yang dibeli dengan duit sendiri..
masker (uiskk sejak bila pandai pakai masker nih??)
kompius dengan diri sendiri :P

3. Tempat perkahwinan yang diidamkan dan tema..
kalau boleh nak buat dekat hotel.. (demanding giler kan??)huhu
tema pulak nak perkahwinan ala bali (boleh tak?)

4. Adakah anda sedang bercinta??
ye memang saya sedang bercinta.
saya bercinta dengan keluarga saya
saya bercinta dengan diri saya
saya bercinta dengan kekasih hati saya... 
mohd afiq zhafran bin mohf yusoff

5. Berapa lama anda mencintai pasangan anda??
kalau boleh selagi angin bertiup
selagi matahari boleh terbit disebelah timur
selagi bulan dikelilingi bintang
selagi laut dipenuhi air
dan
selagi nyawa masih di badan..

6. Antara mak dan ayah,yang mana 1 paling anda rapat??
seriusly ehin memang rapat dengan mama..
like mother like daughter la...

7. Namakan orang yang anda benar-benar ingin berjumpa..
1. mohd afiq zhafran rindu sebab dah 7 bulan tak jumpa
2. aznil hj nawawi... walaupun pernah bersua muka tapi tak berborak pun... :(

8. Pilih 1 kiss atau hug..
ehin nak both of it boleh tak.
tapi kalau kena pilih 1 jugak ehin nak HUG..
nak tahu kenapa?
ada 1 fakta yang menyatakan bila kita dipeluk atau memeluk,kita dapat memberi rangsangan emosi kepada orang yagn sedang kita peluk..
pelukan boleh menenangkan jiwa.

oppss tapi jangan tersalah peluk..huhuhu...

9. Lagu yang anda selalu dengar
1. kau ilhamku - man bai
2. perfect two - auburn
3. bila rindu - ruffadge
4. kesilapanku keegoanmu

tulah serba sedikit tentang apa yang ehin nak share dengan korang..
nanti kalau ehin ada jumpa soalan yang agak-agak syok untuk dijawab ehin akan kongsi dengan korang lagi...
byeee..
assalamualaikumm..

No comments: