Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Wednesday, April 20, 2011

saya di sound

adessss ehin baru lepas kena sound..nak tau sapa yang berani sound ehin tu???

haa ni la orang yang sound ehin...hehehehee...she is my mum..nak tahu dia cakap apa??meh ehin ulang perbualan kami tadi...

ehin: mama buat apa kat dapur ni??
mama: masak la anak manjang.. ya,mama nak mintak tolong ni..(sambil menoleh ke belakang)..
           adoii budak ni,baru nak mintak tolong dia dah makan pulak..

ehin: senyum + sengeh
mama: haishhh budak ni,asal ke dapur je mesti melantak.tak boleh nak mintak tolong lansung...
ehin: ala mama bukan selalu (dengan muka tak bersalah meneruskan urusan untuk makan mengopek kerang)
mama: dah lepas makan tu jangan lupa lap meja
ehin: yela jap lagi ya lap meja..

haa tu la kisahnya....adess memang la nak ke dapur sebab makan,tak akan la pergi dapur nak poco-poco pulak..wakakakakaa...ok adiosss..


2 comments:

Mie Fisher said...

mcm tu ekk sound..xgaya sound pun...

baby_elida said...

hahaha....bkn mnari poco2..da swoh msak la tu...hehehehe