Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Wednesday, April 27, 2011

erti sebenar

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

haiii semuaaa...wahhh ehin happy sangat sangat hari ni..nak tahu kenapa??sebab sekarang ehin berada di Taman Guru...wahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! seronok..........

ok kepada yang tak tahu apa tu taman guru,ehin nak cita sedikit..ehin ni dibesarkan di kuantan pahang...masa kanak-kanak ehin banyak dihabiskan di kuantan dan nama taman yang ehin duduk ialah Taman Guru...

so taman guru ni menjadi saksi kepada sejarah hidup ehin..menjadi saksi kepada tumbesaran ehin..huhuhu..hari ini ehin datang taman guru..sampai je kat sini,dada ehin sebak dan bercampur dengan gembira..dah dekat 8 bulan ehin tak balik sini...gembira...

sekarang baru la ehin tahu erti sebenar kerinduan terhadap kampung halaman..best sangat..ehin dah pusing taman ni tau..huhuhuhu....semua orang yang ehin nampak,pasti ehin hadiahkan dengan senyuman...huhuhu....

rindu sangat dengan suasana taman ni...baru 8 bulan tak jejak kaki ke sini,ehin tengok dah banyak benda berubah...terlalu banyak..kaya betol orang orang kat sini..yela ada yang perbesarkan rumah yang dah besar,ada yang tinggikan pagar rumah and ada juga yang cat rumah...

ok lah sampai sini untuk kali ini..nanti ehin update lagi..tataaaaa

2 comments:

baby_elida said...

amboiii beshla dia ek..
hehehehe....
sy pon rndukan kmpung halaman sy....=)

eihin said...

mmg best sgt2...
wlpun x dpt lepak dgn mmber tp bila blik sna rs lain sgt