Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Wednesday, April 27, 2011

KeNaPa TiDaK SaYa....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

hari ini ehin nak ceritakan 1 benda..kenapa ehin tak tulis blog dalam bahasa inggeris atau ehin jarang buat ayat dalam bahasa inggeris....banyak sebabnya...

antara sebabnya :-
  • saya punya inggeris tidak begitu bagus walaupun saya boleh bertutur dalam bahasa inggeris dengan baik
  • saya mempunyai masalah dalam ejaan dalam bahasa inggeris (broken spelling)
  • saya tidak yakin untuk menulis dalam bahasa inggeris
  • saya anak MELAYU sebab itu saya menulis blog dalam BAHASA MELAYU
  • saya tidak suka untuk merosakkan bahasa inggeris dengan ejaan bahasa melayu
  • saya sayangkan bahasa melayu
  • saya bangga menulis blog dalam bahasa melayu
  • saya malas nak poyo-poyo gunakan bahasa asing
tu lah sebab kenapa ehin tidak menulis sepenuhnya dalam bahasa inggeris...kalau rojak pun ok lah...rojak pun sodap..wkakakakaka..

sekiannn....tataaa

2 comments:

Hunny Lida said...

hahahahaha...
bt lwak tul fara ni...

eihin said...

ahhahahahahah