Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Friday, April 22, 2011

Alamak

Assalamualaikumm dan salam sejahtera.

hohoho..tadi ehin layan FB and terjumpa member lama ehin..so ehin add la...cepat je dia approve...huhuhu best woo...dia tegur ehin kat chatting..adoii soalan pertama dia...

"weh bukan ke ko kurus time sekolah dulu??"


adess ni malas ni nak tegur member-member lama..hahahaha...tu dulu..dulu memang la slim sekarang pun slim jugak tapi slim river...hohoho......ramai kot member-member zaman sekolah tegur ehin punya badan..hahhaaa.....yela zaman sekolah paling bangsat pun berat ehin 55kg...memang tak akan naik..so sesuai la dengan tinggi ehin..nampak la slim...sekarang??opss memang dah nak sama berat dengan anak gajah beb...65kg..ada percaya ka??percaya laaa...


tu pun untung dah turun..aritu dekat 70kg beb..adoii..ehin nih...orang makin besar,makin jaga badan..ehin pulak makan besar makin pesat pertambahan lemak dalam badan..wakkaakkaa...ala tak apa la,janji ehin tak sakit..hihihihi....


ok chow dulu..tataaa

2 comments:

baby_elida said...

hahahaha...
sbo jela yop...
ni pon smala...
suar n bju smua da ketat..
uwaaa...
menci..menci....
xsuke..xsuke....

eihin said...

tgh bsabar nih,
kalau la nenek ni kayo da p sedut lemak yg tepu nih..wkakaak