Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Thursday, April 7, 2011

Misi Yang Gagal

Assalamualaikumm dan salam sejahtera..

haii semua..macam mana hari ni??sihat tak??harap korang semua sihat dan happy sentiasa...ehin agak kecewa dan terkilan dengan diri ehin..

adess ehin ni tak dapat menahan godaan nafsu..opss jangan fikir bukan-bukan ekk..semalam ehin dah berjanji yang hari ini ehin tak mahu on handphone selama  hari..and misi ehin menemui kegagalan..ehin mula off handphone tepat jam 12 malam tadi..dan ehin dah on handphone pada pukul 1 tgh hari tadi..12 jam je..

tak apa,ehin akan cuba lagi lain kali..tapi nanti ehin bukan setakat untuk tidak mengaktikan handphone,ehin akan cuba untuk tidak online..nak merasa hidup tanpa teknologi...sebab ehin dapati ehin bukanlah manusia yang boleh bertahan tanpa teknologi..


tapi tak apa..ehin akan jadikan ini satu cabaran dalam diri ehin..oklah kawan-kawan,doakan supaya misi kedua ehin berjaya..assalamualaikummm..

4 comments:

baby_elida said...

hehehehe...
gud luck dear....
mmg susa idop tnpa teknologi...
cz skg kan zman tknologi...
tp xsmstiny kta xleh idop kan tnpa tknologi...sdgkan org yg tgal dlm hutan tnpa sbrang tknologi pon leh idop..knp kita xleh kan...
so wish u all da besh dear...
(^_~)

eihin farahin said...

diorg mmg dr mula idup xde tknologi myb sbb tu they can survive...

eihin farahin said...

diorg mmg dr mula idup xde tknologi myb sbb tu they can survive...

baby_elida said...

yup dat's rite...
tp kita leh cuba gakkan jd cm dorg...bt perubahan...
klo yg dlo tgal dlm hutan xda teknologi,skg da ada...
kita yg sjak azali da bertknologi,
tuka plak xda tknologi...
so dorg rsa apa kita rsa,n kita rsa apa dorg rsa...fair rite???
hehehehe...=)