Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Wednesday, March 23, 2011

KaMu Si PeNiRu

Assalamualaiakum dan salam sejahtera...

haii semua....kali ini ehin nak cerita pasal si peniru or mr/ms copy..huhuhu...korang pernah tak terasa yang diri korang ditiru oleh orang lain?tak kira la dari sudut apa pun..pakaian,percakapan,perbuatan dan lain-lain....ehin pernah dan sedang mengalami benda yang menjadi topik kepada entri kali ini...

ehin tak tahu la apa yang ehin fikirkan ini salah atau memang niat si dia menghendap dan meniru apa yang ehin buat...tapi adakah ianya satu kebetulan jika pembawakan dirinya berubah apabila melihat kita?? itu yang menjadi persoalan di dalam hati ehin...

yang ehin perasan,si dia seolah-olah mahu menjadi diri ehin..adoii jadilah diri sendiri ok..tak payah nak tiru orang..bagi ehin penatlah nak tiru-tiru orang ni...macam apa je asyik meniru orang...apa yang ehin buat,dia akan buat,apa yang ehin pakai,dia akan pakai..adoii semak la..ehin tak kesah kalau nak tiru ehin tapi beragak la..ni sampai orang cakap ehin yang tiru dia..

eh hellooo saya,nurfarahin a.k.a ehin memang tidak suka mencedok atau meniru orang lain..bagi ehin,ehin adalah ehin..kalau ada pun nak meniru,beragak la...jangan la tiru 100%..jangan la copy sebijik...nak cedok idea pun jangan la ambik sepenuhnya...ambik sikit dan ubah la mengikut idea engkau...

ok lah ehin stop sampai disini..kepada mereka yang terasa dengan penulisan ehin kali ini,ehin menyusun 10 jari dan memohon maaf...

2 comments:

baby_elida said...

ida penah almi smua ni time skul menengah dlo....mmg dorg tiru ida sejibik....cara ida ckap...gaya ida....pkaian...brang2 yg ida pkai....oh my god...mmg mnyampah tol....smpai org ckap ida yg tiru dorg plak...addoooiii mmg tension....knp nak kna tiru org len pon xtaula....juz be urself dala....huhuhu

eihin farahin said...

tau xpe..
ni meniru org tak ingt dunia