Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Thursday, March 3, 2011

Why do u do like this to me????

Assalamualaikum.. tadkala ehin menulis coretan ni,hati ehin pedih and sakit sangat...ehin nak menangis tapi ehin tak mampu.. kenapa ini yang ehin dapat?? kenapa ini boleh terjadi?? salah ehin ker?? atau salah dia?? mungkin salah takdir?? sumpah ehin kecewa sekarang.. dah terlalu banyak yang ehin kasi and akhirnya ini yang ehin dapat...

ehin boleh terima dia seadanya,ehin boleh terima siapa dia,ehin boleh terima kekurangan dia,ehin boleh terima penipuan dia and ehin boleh terima masa silam dia...tapi kenapa dia sanggup buat macam ni?? ehin penat sangat nak menjaga hubungan ni..ehin takut hilang dia tapi ehin macam dah buntu.. ehin perlukan seseorang untuk berada bersama ehin sekarang...

sepanjang ehin bersama dia,macam-macam ehin tempuh...macam-macam ehin korban,ehin bukan mengungkit tapi ehin rasa apa yang ehin korbankan seolah-olah tak ada makna..semuanya sia-sia...

ye memang luaran ehin kasar,ehin keras tapi tolong la selami hati ehin...tolong...ehin merayu sangat.. ehin bukan seorang yang pandai meluahkan isi hati tapi fahamilah ehin melalui tingkah laku ehin... ermm berat sangat...

awak,
awak malu ke sebab dapat kekasih yang tak sempurna macam orang lain???
awak malu ke sebab dapat kekasih yang hodoh??
awak malu ke sebab dapat kekasih yang kasar??
awak malu ke sebab saya tak secantik perempuan lain??

kalau YA jawapannya saya terima..
dah banyak saya lakukan semata kerana awak..

awak,
awak sedar tak saya dah berubah?
awak tahu tak kenapa saya berubah?
awak perasan tak perubahan saya??

kalau TIDAK jawapan saya terima
mungkin sebab awak tak kenal lagi NURFARAHIN yang dulu...

awak,nak tahu tak??
sikap awak banyak mengguris hati saya
air mata saya banyak tumpah pasal awak
saya hilang banyak benda kerana awak

tapi itu semua saya terima
bagi saya tu adat dalam bercinta

awak,andai kata kita tiada jodoh
awak ingat lah,
hati perempuan untuk dihargai,dibelai dan dimanja

bukan untuk ditipu
bukan untuk dilukai
bukan untuk disakiti...

terima kasih awak.....

AKu suka kamu aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta jika tiada sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

1 comment:

baby_elida said...

owh my god...
wat hhpen dear???
fara..kan ida da ckp...
if anytink u wanna share it,
juz share wif me dear...
im alwaz by ur side....
sabar n tbah ye....
ada hkmah dsbliknya....