Kiraan skodeng

Student Free Stuff

Wednesday, March 2, 2011

KeGiLaaN

Haa akhirnya ehin dapat jugak on9..tu pun dengan hasil dari budi baik dari housemate ehin..thanks FARAH LIA...huhuhu...aku sayang ko tau...hehehe... ermm actually ehin tak ada something yang special ehin nak share..semua berjalan dengan lancar dan teratur...

ermmm semalam ehin punya fikiran agak terganggu sikit.. ehin ada masalah and masalah tu telah membuatkan ehin gila sekejap..yela bayangkan orang cakap something yang bad about person yang kita sayang..for sure la kita rasa bengangkan..lepas tu boleh pula jugde kita punya relationship..and at the same time kita pula gaduh dengan orang yang kita sayang...haa tension kan??

di sebabkan ehin tension semalam ehin dah buat something yang ehin rasa gila la..for those yang rapat dengan ehin,sure diaorang tahu yang ehin ni memang tak makan or memang tak tahan dengan benda-benda manis...tapi disebabkan semalam tension,ehin dah makan 3 aiscream cornetto..haa macam mana tu?? mamat yang jaga koperasi hostel pun dah pelik tengok ehin..


ehin pun tak tau setan apa yang merasuk semalam...and ehin boleh pulak makan sambil menangis...huhuhu..gila betol laa...dok layang feeling sorang sorang..hahahahaha.... tapi ehin sedih tak lama.. sebab dalam pukul 12 penyarah ehin hantar msg,dia bagitahu yang dia ada dekat koperasi and dia nak pulangkan ehin punya lappy..wahhh happy sangat tau..

tapi arini ehin tak pergi kolej pun..haa nak tau tak kenapa?? mybe perut ehin terkejut kot,yela semalamnya makan icecream banyak kot..dia pun meragam la..hahahahhaa...sakit beb perut ehin..asyik keluar masuk toilet je..adess sabar je la..ni pun ada lagi rasa sakit tapi tahan je la..

ok lah sampai sini untuk kali ni..ehin ada kerja yang ehin kena buat,ehin nak siapkan resume.huhuuhu..pergghh tak lama nak masuk alam pekerjaan.hope ehin boleh la dapat kerja yang elok.. aminnn... :)

2 comments:

Hunny Lida said...

BIA BTOL MKN AIS KRIM SMP 3???
HUHUHUHUHU MMG TOL2 TNSION LA TU....
SABA JELA...
MLOT ORG BIASALA...
BAB MNILAI NI MMG SRAHKAN PD MNUSIA...
EVRYTINK U DO,
DUN GIVE A DAMN WAT PEOPLE GNNA SAY...

eihin farahin said...

hahahahahha....btoll...
mmg 3....hahahhaa.... mcm x cye je...
tension pnya psl..
da la bru ok demam....ahahah